Portfolio - Advies

Locatiemarketing, co-creatieve gebiedsontwikkeling, lezingen, workshops, publicaties en advies.

Brochure Transformcity

Categorie: (Gebieds)ontwikkeling, Advies, Portfolio | Link

Datum: Mei 2016
Opdrachtgever: Saskia Beer, Transformcity
In samenwerking met:

Saskia Beer, Ingrid Nijhoff

TRANSFORMCITY is een social network en urban development platform. Voor de ontwikkelaar van het platform maakte ik een brochure (ook beschikbaar in Engels) waarin wordt uitgelegd wat het is en welke mogelijkheden Transformcity biedt. Ik geloof zeer in dit platform en hoop het in te zetten in de gebiedsontwikkelingsprojecten waaraan ik werk.

Wensenboom

Categorie: Advies, Portfolio | Link

Datum: December 2015
Opdrachtgever: Green Business Club Utrecht Centraal
In samenwerking met:

Green Business Club Nederland

Met de wensenboom vervullen bedrijven binnen de Green Business Club Utrecht Centraal wensen van Utrechters met een afstand tot de arbeidsmarkt en samenleving. Wensen kunnen ingediend worden door de organisaties die deze Utrechters helpen. Bekijk de Wensenboom

Kansen voor Groningen Zuid

Categorie: Advies, Portfolio | Link

Datum: Maart 2015
Opdrachtgever: Gemeente Groningen
In samenwerking met:

Gebiedsmanager Groningen Zuid

Groningen Zuid werk aan een begroting voor 2016. In 2016 moet er meer samengewerkt worden met initiatieven. Ter inspiratie heb ik verteld over initiatieven en mijn initiatief in Utrecht. Samen met de gebiedsmanager heb ik een aantal kansen in beeld gebracht op basis van bestaande kwaliteiten en initiatieven in Groningen Zuid.

Workshops Muiderkerk

Categorie: Advies, Portfolio, Workshops en excursies | Link

Datum: April 2012
Opdrachtgever: Muiderkerkgemeente

Naar aanleiding van mijn blog over het cultuurmodel ‘de buurt als netwerk’ ben ik door de Muiderkerkgemeente gevraagd om mee te denken hoe zij meer een plek voor de buurt kunnen worden. Hiervoor heb ik twee brainstormsessies met hen georganiseerd en een advies geschreven op basis van de uitkomsten.

Herontwikkeling Goudsesingel

Categorie: Advies, Portfolio | Link

Datum: Januari 2012
Opdrachtgever: Urban Trend Watch (UTW)
In samenwerking met:

Vincent Taapken (UTW)

Voor de herontwikkeling van de Goudsesingel heb ik samen met Vincent Taapken van UTW onderzoek gedaan naar een mogelijke invulling en de behoeften van de nieuwe doelgroep; studenten. Hierin hebben we een focus gelegd op veranderende behoeftes in de netwerksamenleving.

Categorieen

@EmilieVlieger

  • @EmilieVlieger